Pogotowie elektryczne: tel. 991
Pogotowie gazowe: tel. 992
Pogotowie ciepłownicze: tel. 993
Pogotowie wodno – kanalizacyjne: tel. 994
SŁUŻBY MIEJSKIE
Pogotowie Ratunkowe: tel. 999
Straż Pożarna: tel. 998
Policja: tel. 997
Straż Miejska: tel. 986
Nr alarmowy: tel. 112
UWAGA!
MPGN Sp. z o.o. na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego oraz Ustawy o własności lokali może obciążyć Najemcę bądź Właściciela kosztami usługi w przypadku nieuzasadnionych wezwań lub w przypadku usunięcia szkód lub napraw, które ma obowiązek wykonać Najemca lub Właściciel we własnym zakresie.
Czynności, za które odpowiada Najemca lub Właściciel to m.in.:
1. regulacja i naprawa okien i drzwi;
2. naprawa urządzeń sanitarnych: takich jak wanny, brodziki, miski ustępowe, zlewozmywaki, umywalki, baterie wraz z usuwaniem niedrożności,
3. wymiana zaworów czerpalnych oraz innych urządzeń sanitarnych, w które lokal jest wyposażony,
4. naprawa pieców grzewczych oraz przepływowych podgrzewaczy wody,
5. naprawa sprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej m.in. włączników, gniazd,
6. naprawa etażowego centralnego ogrzewania, a w przypadku gdy nie zostało ono zainstalowane na koszt wynajmującego, także jego wymiana,
7. inne, wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku wątpliwości związanych z realizacją prac, prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Mieszkańców pod nr telefonu: 56 45 120 20 lub 56 45 120 58.